دل نوشته


احساس

نمیدونم تا حالا احساس پوچ بودن کردین یا نه !! اما من خیلـــــــــی. خدایا حواست هست؟ صدای هق هق گریه هایم از گلویی می آید که تو میگفتی از رگش به من نزدیک تری. دلم زندگی کردن میخاد،نفس کشیدن بدون بغض خفه ای که ته گلوم باشه. وقتی یاد اشکایی که براش ریختم زجه هایی که براش زدم میفتم بیشتر حرصم میگیره که به دستش بیارم اما مگه عشق یه طرفه امکان پذیره؟ روزایی که به صدتا بهتر از تو میگفتم من بهترینو دارم!! تو بهترین نبودی تو بدترین بودی.کسی که بعد از تو نمیتونه دیگه کسی رو دوس داشته باشه چون فک میکنه همه مث توان. *به تاوان دل شکسته ام هزاران دل را خواهم شکست گناهش پای دلی که مرا شکست* این روزا بیشتر از همیشه گریه میکنم.بیشتر از همیشه دلم تنگه.حتی به راه رفتن ادما که نگا میکنم میگم چرا اینا راه میرن چرا بیرونن دلشون به چی خوشه؟هدفشون چیه!! مامانی خانوم جون میگه این افسردگی خفیفه.دکتریش واسه بچشم گل میکنه.آخه مامان خانوم جون دکتره.(کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره).دختر خودش داره روانی میشه این میاد برا مردم پرونده میسازه و پیگیری میکنه که وضعیتشون چطوره!!! الهی به داده و ندادت شکر اما بی انصافیه این همه عاشقو به هم برسونی منو اصلا نبینی و به اشکام اهمیت ندی. مامان خانوم جون میگه به درک که تورو نمیخاد این نشد یکی دیگه!انگار قحطی اومده .

نظرات شما عزیزان:

akbar
ساعت16:15---7 آبان 1392
اصلا از متنت خوشم نيومد.ميدوني چرا چون نمك پاشيدي رو زخمام،فاطمه خانم امثال من وشما محكوم به تنها موندنيم،محكوم به خفه شدنيم،چون حماقت كرديم و به اين آدماي نفهم بي احساس دل بستيم،نميدونم از كي بايد انتقام بگيريم،اما ميدونم فقط و فقط خدا ميتونه كمكمون كنه ،قرار نيست ما همه چيو بدونيم درسته؟
ما زندگيمونو دوست داشتيم و به خاطرش جنگيديم ،قطعا اونا لياقت ماها رو ندارن،شايدم خدا يه لايقترشو برامون كنار گذاشته،
هروقت دلتنگ شدي براي خودت گريه كن نه اون آدماي...دلم نمياد چيزي بهش بگم...
برام دعا كن..
خدا رو كه داريم..
خدا در دلهاي شكسته هست..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:,ساعت 11:12 توسط فاطمه| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست